Δεν υπάρχει ανάγκη για ναούς, δεν υπάρχει ανάγκη για περίπλοκες φιλοσοφίες. Ο εγκέφαλος και η καρδιά μου είναι οι ναοί μου, η καλοσύνη είναι η φιλοσοφία μου

Σωκράτης

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Ένα κουτί...διαφορετικό από τα άλλα.

Κάτσε να σε φτιάξω...είναι βραδάκι αράζεις και βλέπεις τηλεόραση. Καθώς τρως σαν τον μούργο ακούς από την στολισμένη με κοσμήματα σαν τον snoop dog παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων για κουστουμάτους τύπους που ήρθαν ,έρχονται ,θα έρθουν.

Όλα αυτά όμως αφού βγει ο πάντα(!) λαχανιασμένος και γενναίος ρεπόρτερ να μιλήσει για κουκουλοφόρους και σαρκοβόρους φοιτητές που τρώνε τα κορν φλέικς τους με αίμα αντί για γάλα και την μπριζόλα τους ωμή! Και ρωτώ εγώ " Έτσι όπως βλέπει κανείς τηλεόραση...σκέφτεται? " Ναι θα μου πεις ρε μαλάκα! Εγώ αφού πρώτα θα σου προτείνω να μου μιλάς καλύτερα , στην συνέχεια θα ρωτήσω "όμως το τι σκέφτεται έχει σημασία". 

Θέλω να πω πως ο εγκέφαλος εκείνη την στιγμή βομβαρδίζεται συνεχώς από πληροφορίες, πως είναι δυνατόν να τις επεξεργάζεται κιόλας? Άρα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η τιβι τα μασάει και μας τα δίνει να τα φάμε. Επίσης την ώρα που παίζει η εκπομπή, μπορεί να σου δείχνουν βίντεο που πετάνε μολότοφ από μπουκάλια μπύρας φιξ ΠΡΙΝ κλείσει το εργοστάσιο και να στα παρουσιάζουν ως τα χθεσινοβραδινά συμβάντα! Ψέματα? Επομένως αφού έχει αποδειχθεί πολλάκις η αναξιοπιστία της ΚΛΕΙΣΤΗΝ !
Αφού μπορεί να κάνει το ΔΝΤ να μοιάζει με την λεγεώνα των υπερηρώων, αφού μπορεί να σε κάνει να λες χωρίς να σκεφτείς ωωωωω σουλτάν και κυρίως αφού μπορεί να σε κοροϊδέψει...
                                             
                                               ΚΛΕΙΣΤΗΝ Η............................................


!!!

Μην γίνεις σαν κι αυτόν...................................



Γιατί θα σε.................................


Οπότε μία λύση υπάρχει.........................



Εις το επανιδείν,
Inkognitos

1 σχόλιο: