Δεν υπάρχει ανάγκη για ναούς, δεν υπάρχει ανάγκη για περίπλοκες φιλοσοφίες. Ο εγκέφαλος και η καρδιά μου είναι οι ναοί μου, η καλοσύνη είναι η φιλοσοφία μου

Σωκράτης

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Πώς να ξεφύγουμε από εδώ που φτάσαμε ;

Χτες (25/5/11) έγιναν συγκεντρώσεις αγανακτισμένων πολιτών σε πολλές πόλεις της Ελλάδας. Η αναταπόκριση του κόσμου με χαροποίησε πολύ και μου έδωσε ένα αίσθημα αισιοδοξίας για τη συνέχεια. Στην συγκέντρωση στο Λευκό Πύργο έγινε μια όμορφη και πολιτισμένη ανταλλαγή απόψεων .Μετά από αρκετή ώρα οι παρευρισκόμενοι ακούγοντας τις διάφορες απόψεις άρχιζαν να ζητούν πιο χειροπιαστές προτάσεις δράσης που θα μπορούσε να οργανώσει αυτό το αυθόρμητο κίνημα πολιτών.
Διαβάζοντας διάφορα άρθρα και παρακολουθώντας εκπομπές στο διαδίκτυο είχα ενημερωθεί ως ένα βαθμό για την έννοια του ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ(ΑΠΕΧΘΟΥΣ) ΧΡΕΟΥΣ. Εγώ από την μεριά μου δεν θα κάνω καμία προσπάθεια να συνοψίσω το νόημα αυτού του όρου αλλά θα παραθέσω κάποια links όπου θα μπορέσετε να ενημερωθείτε με πιο σωστό , επιστημονικό και ακριβή τρόπο.

Ο λόγος βέβαια του άρθρου αυτού δεν είναι άλλος από την πεπoίθησή μου ότι η ενημέρωση του κόσμου περί της έννοιας του Παράνομου Χρέους και η λήψη μέτρων συνδέεται άμεσα με την έξοδο της χώρας μας από το μνημόνιο και το αηδιαστικό πολίτευμα της ΧΡΕΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Σύνδεσμοι:

http://papaioannou.wordpress.com/2010/12/20/ελλαδα-ισημερινοσ-το-απεχθεσ-χρεοσ/
http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2362:2011-02-11-12-22-53&catid=55:an-oikonomia&Itemid=283

Υ.Γ. Ενημερωθέιτε όσο περισσότερο μπορείτε μέσω του διαδικτύου. Είναι το πιο ισχύρο όπλο στα χέρια μας αυτή τη στιγμή και το μόνο ΕΛΕΥΘΕΡΟ ακόμα ΜΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου